+(30) 2310 383403-5

  • el
  • en

Balkan Center 9ο χλμ
Θεσσαλονίκη-Θέρμη, 57001

+(30) 2310 383 403-5
info@link-tech.gr

E- Dispatch

Aσθενοφόρα

Η εφαρμογή Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Ασθενών και περιστατικών του ΕΚΑΒ λειτουργεί από το 2008 στο ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης και από τον Μάιο του 2018 στο ΕΚΑΒ Αθήνας. Τον Ιανουάριο του 2019 και τα ΕΚΑΒ Καβάλας και Δράμας εντάχθηκαν στο σύστημα.

Συνολικά πάνω 300 ασθενοφόρα και 6,5 εκατομμύρια πολίτες εξυπηρετούνται από το σύστημα.

Η εφαρμογή χωρίζεται σε 4 μέρη καθένα από τα οποία αντιστοιχεί σε διαφορετικά επίπεδα χρηστών. Τα διαθέσιμα 4 επίπεδα χρηστών είναι τα εξής:

1.            Τηλεφωνητής

2.            Ασυρματιστής

3.            Διαχειριστής Ασθενοφόρων

4.            Διαχειριστής Συστήματος

Κάθε επίπεδο χρήστη έχει διαφορετικό user interface (διεπαφή χρήστη) και πρόσβαση σε διαφορετικά δεδομένα και με διαφορετικά δικαιώματα. Σκοπός του συστήματος είναι να γίνεται όσο το δυνατόν πιο γρήγορη και αυτοματοποιημένη διαχείριση των κλήσεων – περιστατικών, απαιτώντας τη μικρότερη δυνατή παρέμβαση από τον χρήστη. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ταυτόχρονη πρόσβαση πολλών χρηστών στα ίδια δεδομένα και στον συγχρονισμό τους.

Το περιβάλλον του διαχειριστή περιέχει όλες εκείνες τις ρυθμίσεις που χρειάζεται η εφαρμογή. Καθορίζει του χρήστες, τα ασθενοφόρα, τα διαθέσιμα νοσοκομεία. Έχει δυνατότητα να δει πλήρη ιστορικό αλλαγών για κάθε περιστατικό, πότε και από ποιον έγινε η κάθε αλλαγή. Την τρέχουσα κατάσταση των ασθενοφόρων. Το περιβάλλον του διαχειριστή αποτελείται από τα μενού και μια γραμμή εικονιδίων που περιέχει συντομεύσεις για τις συχνότερα εκτελούμενες ενέργειες. Τα βασικότερα μενού είναι τα εξής:

Δεδομένα: Προβολή της τρέχουσας κατάστασης των ασθενοφόρων

Προβολή ιστορικού με πλήρη ιστορικό αλλαγών για κάθε περιστατικό, πότε και από ποιον έγινε η κάθε αλλαγή.

Δυνατότητα αναζήτησης περιστατικών βάσει κριτηρίων αναζήτησης όπως ημερομηνία, επώνυμο, ηλικία κτλ.

Εκτυπώσεις: Εκτυπώσιμες αναφορές για περιστατικά συγκεντρωτικά, ή ανά ημερολογιακή περίοδο, περιοχή κ.α.

Στατιστικά: Αναφορές για το πλήθος των περιστατικών ανά ασθενοφόρο, δήμο, ημέρα κ.α.

Παράμετροι: Βασικές ρυθμίσεις της εφαρμογής. Εδώ καθορίζονται όλα τα στοιχεία (ασθενοφόρα, ασθένειες, ασφαλιστικοί φορείς, κτλ.) που θα είναι διαθέσιμοι σε τηλεφωνητές και ασυρματιστές.

Signup to
Newsletter